ALG. VOORWAARDEN

Beste reiziger (s) Algemene voorwaarden :
1) De chauffeur wacht op u in de aankomsthal van Zaventem , aan UW rechterkant aan de JAVA koffiebar met het logo van de firma al of het logo door u gevraagd ( voor bepaalde firma’s)

2) In Schiphol wacht de chauffeur aan de gate waar u buitenkomt, hij kan daar zien in welke gate u arriveert.

3) De firma en zijn chauffeurs zijn niet verantwoordelijk voor laattijdig arriveren door file, panne of extreme uurwijzigingen van landingen of overmacht.

4) Wij volgen de vluchten via internet, en controleren de landingstijden zoals doorgegeven bij uw bestelling en aangegeven op internet. Bij onjuiste of verkeerde vluchtgegevens van datum, uur, vluchtnummer en herkomst zal de chauffeur niet op u staan wachten op de luchthaven, maar wachten wij op een telefonisch bericht dat u geland bent.
Bij laattijdig of te vroeg landen van uw vlucht dient U zich dan aan te passen aan het schema dat mogelijk is volgens onze agenda, door ons bepaald op dat moment.
Wij beslissen dan of u samen met andere mensen vervoerd word. Mensen die vertrekken krijgen altijd voorrang.

5 ) INDIEN U PRIVEVEROER WENST DIENT U DIT BIJ UW RESERVATIE REEDS TE VERMELDEN EN ZAL U EEN MEERKOST AANGEREKEND WORDEN.
INDIEN U NIETS VERMELD BIJ UW RESERVATIE ,BOEKEN WIJ DIT AUTOMATISCH ALS GECOMBINEERD VERVOER, EN KAN het zijn dat ER MOGELIJK ANDERE MENSEN MET U MEERJDEN.

Klachten hieromtrent zullen achteraf niet aanvaard worden.
Bij laattijdige of te vroege landing kan uw aanvraag voor privévervoer mogelijk vervallen, en zal uw meerprijs voor dit traject terug betaald worden.

6) De chauffeur wacht 1 uur na landing, daarna zal hij weggaan zonder u, indien u niet laat weten dat u aanwezig bent op de luchthaven.Dus bij bagageproblemen of dergelijke steeds de firma contacteren en melden dat er eventuele problemen zijn.

7) Indien de chauffeur langer dan 1 uur moet wachten , zal er extra wachttijd aangerekend worden. 30 euro per uur, en te betalen Per begonnen kwartier.

8) Indien uw vluchtgegevens veranderen om één of andere reden, of hebt u uw overstap gemist waardoor u niet op het afgesproken uur op de luchthaven aankomt, gelieve dan spoedig contact op te nemen met de firma.Wij proberen dan alsnog onze planning aan te passen zonder enige kosten te moeten doorrekenen.

9) Bij het niet verwittigen van problemen van welke aard ook ( wijziging van vluchtgegevens, extreme vertragingen , vlucht gemist, ongeval…. ) en onze chauffeur moet nogmaals terug komen, zullen deze kosten extra aangerekend worden.

10 ) annulatie van uw reservatie kan enkel kosteloos indien u annuleert ten laatste 7 dagen voor uw vertrek.
Bij overlijden van 1 van de mensen die geboekt hebben, of dringende opnamen in het ziekenhuis. Hiervoor vragen wij het bewijs van de bevoegde instanties.
Indien u annuleert binnen de 7 dagen voor vertrek zullen er administratiekosten aangerekend worden met een minimum van 25 euro.

10) Onze chauffeurs zijn omwille van veiligheidsredenen niet in het bezit van veel cash geld, mogen wij u daarom vragen om zo gepast mogelijk te betalen aub.
Wij aanvaarden GEEN grote geldbiljetten.( 200 en 500 euro ).

Onze contactgegevens : +32 (0) 03/ 281.62.29
+ 32 (0) 475/ 29.60.02
Fax: 03/ 290.73.43
Email: info@annlivens.be www.annlivens.be

ons logo : al